شرکت ایران سولار با رویکرد افزایش کیفیت سرویس و رضایت مشتریان برای پنجمین سال پیاپی – ایران تلکام 2018

شرکت ایران سولار با رویکرد افزایش کیفیت سرویس و رضایت مشتریان برای پنجمین سال پیاپی - ایران تلکام 2018

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ایران از ساعت 9 الی 17 در تاریخ 11 مهرماه لغایت 14 مهرماه سال 1397 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار گردید.

تلکام را باید بزرگترین و مهمترین رویداد نمایشگاهی کشور در حوزه ارتباطات و مخابرات دانست که ظرف چند سال گذشته به جایگاه خوبی در میان اهل فن دست یافته است. حضور وزیرمحترم ارتباطات و فناوری اطلاعات جناب آقای مهندس محمد جواد آذری جهرمی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بین المللی حاکی از اهمیت آن برای مسئولین امر دارد. معرفی انواع سامانه ها، تجهیزات و خدمات مخابراتی اعم از آنتن های مختلف و کابل های مخابراتی، فناوری ارتباطات و تجهیزات ماهواره ای ،تجهیزات سنجش و سامانه های ارتباطات کابلی از جمله موضوعات مهمی بودند که در این نمایشگاه به آنها پرداخته شد.

در کنار مسائل سخت افزاری ،نرم افزارهای مخابراتی و ارتباطی ،وسایل و تجهیزات انتقال و ادغام داده ها و تجارت الکترونیک نیز از جمله موضوعاتی بود که در این نمایشگاه به آنها پرداخته شد.شرکت کنندگان در نمایشگاه به ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه ارتباطات و مخابرات پرداخته و فرصت را برای تعامل بیشتر با بزرگترین و فعال ترین شرکت های دولتی و خصوصی غنیمت شماردند. این نمایشگاه با حضور 50 شرکت خارجی و 212 شرکت داخلی در فضایی به مساحت 32 هزار متر مربع برگزار گردید. شرکت ایران سولار نیز با حضوری متفاوت از سال های گذشته در راستای ارایه آخرین دستاوردها و توانمندی های خود و در راستای رشد و برجسته سازی نام شرکت با داشتن غرفه ای به مساحت 81 متر مربع در سالن اصلی 8-9 به پیگیری اهداف ذیل پرداخت:

1- ارتباط با نهاد های بالا دستی و برگزاری جلسات حوزه کسب و کار

2- افزایش ارتباطات و تماس های تجاری

3- فرصت ملاقات با گروههای جدید از مشتریان

4- افزایش آگاهی از برندهای موجود در بازار

5- تثبیت حضور در بازار

6- شناسایی مشتریان بالفعل و بالقوه

7- ایجاد بستری مناسب جهت ارتباط با سیستمهای دولتی

8- بررسی و شناخت رقبا

9- بررسی وضعیت رقابت بین شرکتهای ارایه دهنده خدمات مشابه

10- حفظ مشتریان قدیمی

11-  توسعه بازار وافزایش مشتریان و مخاطبان

12- شناسایی تامین کنندگان داخلی و خارجی

13- جمع آوری اطلاعات در خصوص فیلدهای کاری جدید شرکتهای رقیب